Eladta pezsgőmárkájának az 50 százalékát az amerikai rapsztár a Louis Vuitton anyacégének. Jay-Z az Armand de Brignac márkát még 2014-ben vásárolta közel 30 millió dollárért (8,9 milliárd forintért), azóta jelentősen emelkedett a cég nyeresége, és most az LVMH divatóriás is bevásárolja magát az üzletbe – adta hírül a CNBC.
Shown Corey, ismertebb nevén Jay-Z irányítása alatt
a vállalat 2019-ben 13 millió dolláros (3,8 milliárd forintos) költséggel, és 225 millió dolláros (66,5 milliárd forintos) értékesítéssel rendelkezett, így közel 94 százalékos nyereséget könyvelhetett el.
Jay-Z has sold 50% of his champagne brand Armand de Brignac (Ace of Spades) to LVMH.
After buying the company in 2014 for ~$30M, Jay-Z increased annual sales from 60k to 500k bottles in 2019.
Ace of Spades costs ~$13 to make but sells for $225 at wholesale — a 94% profit margin pic.twitter.com/9s0K3u4ICW
— Joe Pompliano (@JoePompliano) February 22, 2021
Szintén ez idő alatt az éves forgalom 60 ezer palackról félmillió eladott palackra emelkedett.
Az LVMH és az Armand de Brignac hétfőn jelentették be, hogy a divatóriás 50 százalékos részesedést vásárol magának a pezsgőmárkában.
(Borítókép: Joe Pompliano Instagram)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.