BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

20. születésnapját ünnepli az egyetlen magyar festékgyártó cég!

A Poli-Farbe a válság ellenére is növelte árbevételét.

Annak ellenére, hogy 2011 őszén a Poli- Farbe Vegyipari Kft-t is elérte a válság szele, mégis növelni tudták árbevételüket, a 2010-es 6,292 milliárdos árbevételükkel szemben 2011-ben  6,932 milliárdos árbevételre tettek szert. Szabó Antal a társaság ügyvezető igazgatója szerint a válság 2012-ben fog igazán felgyorsulni, többek között a magas benzinárnak és a forint rossz helyzetének köszönhetően.

 

Az egyik legfontosabb lépésnek most a válságmenedzsmentet tartják. A nagy átvilágítások már megtörténtek a marketing és management területén. Jelenleg a cég 200 főnek biztosít munkahelyet, és nem terveznek semmilyen leépítést. Ahogy Szabó Antal fogalmaz, bizonyos munkakörök nem vagy csak nagyon nagy anyagi befektetéssel automatizálhatóak, ezért már csak szociális okokból sem válnak meg dolgozóiktól. Ehelyett sokkal nagyobb figyelmet fordítanak az új tartalékok felderítésére és a folyamatos termékfejlesztésre.

Shop in Shop
A sikeresség növelése érdekében hozta létre a cég a „bolti bolt” koncepciót, melyhez már 140 partner csatlakozott. Ennek az új rendszernek vásárlás megtartó és keresletnövelő szándéka van. Különböző kutatások kimutatták, hogy a vásárlók 78%-a vásárláskor, a pultnál dönti el, hogy melyik festékmárkát válassza. A koncepció sikere az eladók és szakemberek kezében van, ha a szaküzletekben meg tudják szólítani a vásárlót és közelebb tudják vinni a vevőhöz a Poli- Farbe termékeit, akkor tudnak eladást növelni. A Poli-Farbe kifejezetten a magyar igényeknek, magyar embereknek fejleszti a termékeit, ezzel még nagyobb elérést biztosítva minőségi festékeiknek. Mivel a hazai festékvásárlások többnyire kisebb szakkereskedésekben zajlik, és nem a nagy barkácsáruházakban, hipermarketekben a Poli-Farbe eddig 50 üzletegységet nyitott újra, újított fel. A shop in shop hálózathoz csatlakozó kereskedések visszajelzései egyértelműen pozitívak, forgalomnövekedésről és vásárlói bizalom erősödéséről számoltak be. Így az idei évben is biztos, hogy folytatják a hálózat bővítését.

A növekedés és terjeszkedés mellett a vállalat fontosnak érzi a társadalmi felelősségvállalást. 2011-ben több óvodát, iskolát, és kórházat segítettek a felújításhoz alapanyag hozzájárulással. 2012-ben a társadalom bevonásával 20-30 közösségi tér felújítását tervezik.


 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.