Addig nem hajlandók hirdetni a Google platformján, amíg nem dolgoznak ki megnyugtató megoldást arra, hogy ne sérüljön brandjük – jelentette be a Marks&Spencer divatmárka. A ruházati világcég döntése nem számít újdonságnak, a múlt héten már a Havas médiaügynökség is hasonló lépésre szánta el magát.
A gyűlöletkeltő tartalmak mellett megjelenő hirdetésekről először a The Times számolt be, a lap szerint a BBC, a Home Office és a londoni közlekedési vállalat reklámjai jelentek meg ilyen környezetben.
A vállalatok döntése egyébként abból ered, hogy a Google rendszerint a szélsőséges, uszító tartalmú videók mellett és előtte is megjeleníti hirdetéseiket. Ehhez azonban ők nem szeretnének hozzájárulni, mondván jelentősen romolhat márkájuk megítélése potenciális vásárlóik körében.
A Google ezután nyilvánosan elnézést is kért a kialakult helyzet miatt. Nyilatkozatukban közölték: a jövőben változásokat vezetnek be az ügyben, ezáltal nagyobb ellenőrzést adva a hirdetőknek az általuk működtetett platformokon.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.