A forrásokat javarészt a meglévő pályázati pénzek „összesöprésével” teremtették elő. A 2002-es kormányváltást követően azonban elhalt a program. A 2001–02-es időszakra a költségvetésben meghatározott állami társfinanszírozással rendelkezett – olvasható az Ecostat által, az akkori Matolcsy-féle szaktárca felkérésére 2002 májusában elkészített gazdaságossági gyorsmérlegből. A terv hat fő programjának keretében az indulás első évében összességében 120 milliárd forint támogatást ítéltek oda, ez a 2002. évi – akkor – várható GDP-nek a 0,7 százaléka volt. Az egyes pályázatok céljainak elemzése alapján egyforintnyi támogatás 4 forintnyi beruházás indítását segítette elő.
Ám a lebonyolítással kapcsolatban sok bírálat érte az akkori kormány illetékeseit, többek között az Állami Számvevőszék részéről (VG, 2010. július 7.). A stratégiai célok szakmailag nem voltak kellően megalapozottak, nem tisztázták például a turizmus és az egészségmegőrzés összefüggéseit, összehangolt fejlesztésük koncepcionális kérdéseit, s nem kapott megfelelő hangsúlyt sem a létrejövő kapacitások, sem a különböző üzletági tevékenységek eredményességi szempontú öszszehangolása.
Turizmusfejlesztési program: 1600 pályázó között 30 milliárd forint támogatást osztottak szét
Lakásprogram: lényegében bérlakások építését szolgálta, közel 30 milliárd forintos volt a keret
Regionális gazdaságfejlesztési program: 3-4 milliárd forint támogatást kapott
Energiatakarékossági program: 4450 pályázatra 3,7 milliárd forint támogatást adtak
Aktív foglalkoztatási célok: 3-4 milliárd forint támogatást kaptak
+1: gyorsforgalmi úthálózat fejlesztése; az e célra elkülönített költségvetési társfinanszírozási összeg 2000-re 120,9 milliárdot tett ki, 2001-re pedig 132,1 milliárdot
Turizmusfejlesztési program: 1600 pályázó között 30 milliárd forint támogatást osztottak szét
Lakásprogram: lényegében bérlakások építését szolgálta, közel 30 milliárd forintos volt a keret
Regionális gazdaságfejlesztési program: 3-4 milliárd forint támogatást kapott
Energiatakarékossági program: 4450 pályázatra 3,7 milliárd forint támogatást adtak
Aktív foglalkoztatási célok: 3-4 milliárd forint támogatást kaptak
+1: gyorsforgalmi úthálózat fejlesztése; az e célra elkülönített költségvetési társfinanszírozási összeg 2000-re 120,9 milliárdot tett ki, 2001-re pedig 132,1 milliárdot -->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.