A MasterCard Advisors szeptemberi SpendingPulse mérése szerint több kategóriában, így a luxus- és az elektronikai termékek terén is nőtt az eladások mennyisége az Egyesült Államokban.
A mérőszám a teljes amerikai kiskereskedelmi forgalmat méri minden fizetési útvonalon. A jelek szerint a helyzet sokat javult a tavaly szeptemberben mért óriási zuhanáshoz képest.
"A helyzet stabil, de a 2005-ös szinteken. Gyógyulási üzemmódban vagyunk, de a folyamat lassúnak ígérkezik" – mondta az AP-nek Michael McNamara, a SpendingPulse elnöke. A luxustermékek ágazata például szeptemberben 3,4 százalékot erősödött, az eladások teljes összege azonban így is a négy évvel ezelőtt mért szint alatt marad.
A ruházati termékek eladásai 2,9 százalékkal csökkentek a múlt hónapban, míg az előző év azonos időszakában az esés 5,7 százalékos volt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.