Tarlós István úgy fogalmazott, ha egy ekkora rendszer ilyen nagy mértékű felújításon esik át, akkor a kezdeti időszakokban előfordult események "normális gyerekbetegségnek" tudhatók be.
A főpolgármester jelezte, hogy annak idején a Combino villamosokkal sokkal több ilyen probléma volt kezdetben. Közlése szerint a felújított orosz metrószerelvényben először egy visszajelző lámpa jelzett hibásan, az ajtókkal semmi baj nem volt.
A római-parti védmű kapcsán Tarlós István azt mondta: amíg ő a főpolgármester, addig minden esetleges olyan kísérletet - bár pillanatnyilag nincs ilyen -, hogy sorolják át építési övezetbe a hullámteret, meg fog vétózni. A fővárosi közgyűlési határozatnak garanciákat kell tartalmaznia arra, hogy a hullámteret nem sorolják át építési övezetbe - tette hozzá.
Tarlós István elmondta azt is, hogy a part menti változatot támogatta a 2010 előtti fővárosi városvezetés is, ezt támogatja a kerület, az erre illetékes műegyetemi szaktanszék, az elsőfokú vízügyi hatóság és akadémikusok egy csoportja.
Közölte azt is, hogy a Nánási úton lévő védművet nem akarják elbontatni, és támogatja, hogy a parti funkciókról folytatódjon a vita, de - mint hangsúlyozta - a nyomvonalat már ki kell jelölni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.