Egy-egy rendeléskor átlagosan 2300 forintot költünk. Legtöbbször pizzára és hasábburgonyára kattintunk, de a somlói galuska és a húsleves is egyre nagyobb népszerűségnek örvend az ételrendelők körében, sőt feltörekvőben a lazacrendelés is – derült ki Foodpanda friss adataiból.
A Foodpanda friss elemzése jól mutatja, hogy a magyarok egyre többet rendelnek a weben keresztül, ám a menü összeállításánál az egészséges ételek még mindig nem túl népszerűek. Legtöbbször pizzát, hasábburgonyát, gyros-tálat vagy rántott sajtot rendelnek, desszertnek pedig jellemzően somlói galuskát vagy palacsintát választanak.
Érdekesség az is, hogy ha elég vonzó a főétel+desszert ajánlat, akkor sokan gyakran elcsábulnak, akkor is, ha eredetileg nem tervezték az édesség fogyasztását. Manapság a gyorséttermi ételek mellett az ázsiai éttermek kínálataira is egyre inkább vevő a magyar lakosság.
A hét első napjaiban jellemzően a hétvégén készített ételeket és a maradékokat fogyasztják, de a szerdai napon már jelentős mértékben megugranak az online rendelések. Hétköznap leginkább a 11-12 óra közötti és a 18-20 óra közötti időszakban rendelünk neten, a hétvégi rendelések tekintetében - pár óra eltolódással ugyan - de hasonló tendencia figyelhető meg. A trendek azt mutatták, hogy a rossz idő és a hideg egyértelműen kedvez az online ételrendelést szolgáltatóknak, ám az egyelőre enyhe és száraz ősz ellenére az eddigi adatok alapján mégis úgy néz ki, hogy az őszi rendelések felülmúlják a nyári forgalmi rekordokat.
A szolgáltatás egyelőre a fővárosban a legnépszerűbb, a rendelések több mint 80 százaléka a cég közel 200 budapesti partnerétteremének valamelyikéhez érkezik. A megrendelések számát és értékét tekintve a rangsorban olyan egyetemi városok következnek, mint Debrecen, Pécs, Szeged és Miskolc, azonban az átlagos rendelési érték a vidéki városokban jellemzően alacsonyabb.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.