BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Új szakma: jól fizetnek a blogolásért

Kínában mind több helyen ismerik fel a blogolás jelentőségét az üzleti életben. A legaktívabbak a nemzetközi vállalatok, így például a Louis Vuitton, a Nike, a Gucci vagy a Starbucks. Ezek naponta akár többször is üzennek vásárlóiknak és híveiknek. Úgy gondolják, az oldott stílus, a gyors tájékoztatás és a fogyasztóknak szóló visszajelzések a blogok közvetlen stílusában hatásos marketingeszköz lehet.

Az elmúlt évek során a mindennapi élet fontos elemévé vált Kínában a mikroblogolás. Az elmúlt év végén az összes internetező csaknem fele, 250 millió fő volt aktív a közösségi média ezen platformjain, számuk 2010 decemberéhez képest több mint négyszeresére nőtt.

Így a már említett üzletekben a feladat mára egész embert kívánó pozícióvá nőtte ki magát. Az ő feladatuk lett a fogyasztók megszólítása, az akciók és kedvezmények promotálása, újdonságok és a céggel kapcsolatos hírek bejelentése, valamint a szöveges posztok mellett a multimédiás tartalom – képekkel, albumokkal, videókkal – megosztása is. A szakértők úgy látják, hogy a mikroblogok kiemelkedő jelentőséggel rendelkeznek a vásárlók érdeklődésének fenntartásában, és megfelelő stratégiával új fogyasztók megnyerésére is kiváló teret biztosítanak.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.