BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Mire panaszkodnak leggyakrabban a bankok ügyfelei?

Húsz százalékkal több panasz érkezett a pénzügyi felügyelethez a második negyedévben, mint egy évvel korábban; a legtöbb kifogást a hitelezéssel, ezen belül elsősorban a törlesztőrészletek alakulásával kapcsolatban tették az ügyfelek - számol be a hétfői Népszabadság.

Mintegy 2400 panasz érkezett a pénzügyi szektor szereplőinek tevékenységével kapcsolatban a PSZÁF-hez a második negyedévben. Az év első három hónapjához képest ez jelentős, 25 százalékos mérséklődés, de a tavalyi azonos időszakkal összevetve még így is 20 százalékkal több volt reklamáció.



A legtöbb kritika a bankokat, a takarékszövetkezeteket, valamint a pénzügyi vállalkozásokat érte: a beadványok 62 százaléka a pénzügyi szolgáltatókhoz köthető.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.