A piacvezető Allianz például 20 százalékos díjkedvezményt ad annak, aki az úgynevezett e-kgfb módozatot választja. „Az automatizált munkafolyamatok révén elérhető költségcsökkentés tette lehetővé a kedvezőbb díjat az ügyfelek számára” – mondja Horváth Andrea, a társaság vezérigazgató-helyettese.
Az Uniqánál is az elektronikus csatornák további fejlesztésére és bővítésére összpontosítottak az idén. A biztosító honlapján már évek óta közvetlenül kalkulálható és köthető gépjármű-biztosítás, az idén azonban már okos telefonról is elvégezhető a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás tarifálása. A növekvő internetes forgalmat figyelembe véve emellett létrejött az online értékesítő partnereket kiszolgáló webes háttérrendszer is.
Az Uniqa egyébként tarifáiban egyebek mellett a 14 év alatti gyerekeknek ad kedvezményt, és ezen a téren hasonlít az Aegonhoz, amely szintén díjazza, ha egy családban kiskorú gyerek van. Pótdíjat kér viszont azoktól a szülőktől, akiknek 17–25 éves gyerekük van, ezekben a családokban ugyanis megnőhet a káresetek száma. A biztosítónál emellett hűség-, együttkötési, kármentességi, folyószámlás és éves díjfizetési kedvezmény van. Azokat a klienseket is díjazza a társaság, akiknek az elmúlt években érdekmúlás miatt megszűnt a kgfb-jük a cégnél, ám most vissza szeretnének térni hozzájuk.
Díjkedvezményre jogosultak a kiskorú gyereket nevelő családok a K&H-nál is. Ennél a biztosítónál egyebek mellett a legalább tízéves autóval vagy motorral rendelkezők is engedményt kaphatnak, és choppert vagy túramotort vezetőknek is jár 10 százalék engedmény.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.