BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Egyre népszerűbb a munkáltatók körében a SZÉP kártya

Eddig több mint 700 ezer SZÉP kártyát bocsátott ki a három pénzintézet – az OTP, a K&H és az MKB –, ezekkel a kártyatulajdonosok már több mint 19 milliárd forint értékben fizettek. Az OTP Pénztárszolgáltató Zrt. 2011 júliusában elsőként bocsátotta ki Magyarországon a Széchenyi Pihenő Kártyát: az augusztus 10-ei adatok szerint 537 770 darab SZÉP kártyát bocsátott ki 11 794 munkáltató megbízásából. Az OTP tájékoztatása szerint a pénzintézet SZÉP kártyájával 14 938 helyen lehet fizetni, ezeknél eddig 15,2 milliárd forint értékben költöttek a kártyatulajdonosok.

Az MKB úgy tájékoztatta lapunkat, hogy augusztus elejétől az MKB SZÉP kártyát több mint 90 ezer kártyabirtokos 10 ezernél is több elfogadóhelyen használhatja. „Közkedvelt cafeteria-elemmé vált a munkáltatók körében a SZÉP kártya, egyebek mellett előnyös adózása miatt, de egyre komolyabb pozitívumként jelentkezik az ügyintézés szinte teljes elektronizálásával járó egyszerűség is – mondta Lehoczky László, az MKB SZÉP kártyát kibocsátó MKB Egészségpénztárt és Nyugdíjpénztárt Kiszolgáló Kft. ügyvezető igazgatója. A kö­zel 4000 szerződött munkáltató a kártyaszámlákra eddig összesen 7,5 milliárd forintot utalt át, miközben a jogosultak 3 milliárd forintot lassan már fel is használtak az összegből. A mintegy 20 700 igénybe vehető felhasználási lehetőségből 5684 a szálláshely, 8249 a vendéglátás, 6778 pedig a szabadidő alszámlára vonatkozik. Egyre nő azon szolgáltatók száma is, amelyek belátják, hogy a SZÉP kártya rendszeréhez történő csatlakozás az ügyfélforgalom növekedésével jár, ami bevételtöbbletet eredményez.

A K&H Bank arról számolt be az MTI-nek, hogy eddig mintegy 76 ezer SZÉP kártyát bocsátottak ki, amellyel mintegy 9 800 helyen lehet fizetni. A K&H SZÉP kártyával eddig 9 800 munkaadó adott juttatást munkavállalóinak, akik 1,7 milliárd forintot költöttek el.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.