A Coca-Cola amerikai italgyártó óriás beszűnteti termékei reklámozását több olyan orosz tévében, amelyek közel állnak a Kremlhez - jelenti az N24 német hírtévévé, a Vedomosztyi orosz lapra hivatkozva .Három olyan tévéadóról van szó, amelyek a Rosszija Bank ellenőrzése alatt álló holdinghoz tartoznak.
A bankkal szemben az Európai Unió és az Egyesült Államok szankciókat léptetett életbe, ezek miatt ténylegesen tilos üzleteket kötnie az orosz pémnzintézettel. Egy negyedik orosz tévéadóban is megszűnteti a hirdetéseit a Coca-Cola, ez az orosz védelmi minisztériumhoz tartozik és hazafias adásokat sugároz.
A Coca-Cola ugyanakkor visszautasította azt a véleményt, miszerint döntését politikai okokból hozta volna. A Vedomosztyi szerint a Coca-Cola az egyik legfontosabb hirdető az orosz piacon, az ilyen célú éves kiadásainak az összege több mint 2,5 milliárd rubel (52 millió euró).
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.