Akár 900 millió forintot is költhetnek a 2024-es budapesti olimpiai pályázat társadalmi párbeszédeinek rendezvényeire. A nyílt közbeszerzésre egyetlen pályázatot adtak be, így a Media Insight Médiaügynökség és a Humán Telex Reklám Tanácsadó és Szolgáltató Kft. vetélytárs nélkül nyerte el a százmilliókat. Ez utóbbi cégnek az egyik tulajdonosa, korábbi ügyvezetője Orosz Pál, az FTC Labdarúgó Zrt. vezérigazgatója.
A pályázati kiírás szerit a feladat a Társadalmi párbeszéd az olimpiáért 2016 nevű kommunikációs kampány stratégiájának kialakítása, majd lefolytatása, és a médiakampány lebonyolítása. Erre első körben 700 millió forintot költhetnek el, de ezt a keretet megemelhetik egészen 900 millióig.
Hogy a társadalmi párbeszéd és a médiakampány pontosan miről szólna, azt egyelőre nem tudni. Annyi biztos, hogy a párbeszéd egyik legjobb módját, a népszavazást nem engedték kiírni - ahogy az is, hogy a helyszín kiválasztásánál fontos szerepet kap az is, hogy a helyiek mekkora arányban támogatják a rendezést.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.