Ugyanakkor - amint Lewis Booth pénzügyi igazgató mondta - akkor is együttműködhetnek, ha a Magna egy rivális autógyárban szerez többségi részesedést.
A General Motors ugyanis megtartaná az Opel 35 százalékát, ugyanakkor az Opel jelentős versenytársa a Ford of Europe-nak.
Elemzők úgy vélik, hogy más alkatrészgyártók megpróbálhatják kiaknázni az ügylet következményeit, ha a világ egyik legnagyobb alkatrészgyártója, a számos márkának szállító Magna lesz a befutó.
Azzal érvelnek ugyanis, hogy így az Opel a Magnán keresztül hozzájuthat versenytársai új fejlesztéseihez.
További részletek a holnapi Világgazdaságban
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.