Az Emfesz elismerte, hogy előfordulnak visszás esetek, de a cég szerint a panaszok száma csak egy százalék körül mozog, a hagyományos szolgáltatókhoz visszalépők száma pedig nem jelentős - írta a lap.
A Napi Gazdaság szerint mind a Tigáz, mind pedig a Főgáz területén már néhány ezer fogyasztót sikerült átcsábítani, de csaknem 50 százalékuk egy-két hónap után jelentkezett, hogy visszatérne.
Az E.ON is rendszeresen kap panaszokat az Emfesz üzletkötőinek agresszív viselkedéséről, amiről tájékoztatták is a kft.-t. A Magyar Gázipari Egyesülés keretein belül is igyekeznek fellépni, ám eddig nem sok sikerrel.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.