Az Apple által közölt szám tartalmazza a korábban leadott előrendeléseket és azokat a készülékeket is, amelyeket kereskedelmi láncok vásároltak meg. Feltételezve, hogy végül mind a 300 ezer iPad a fogyasztóknál kötött ki, a vállalat megfelelt az elvárásoknak.
Bár annak idején az Apple nem közölt napokra lebontott statisztikát, a későbbi számítások szerint 2007-es debütálásakor iPhone-ból is mintegy 270 ezer kelt el az első két napon. Az ezt követőn három hónapban 1,1 millió készülék talált gazdára, a legutolsó negyedévben az eladások 8,7 millióra rúgtak.
A Kaufman Bros. elemzője szerint hasonló forgatókönyv várható az iPad esetében is. Shaw Wu az AP tudósítása szerint arra hívta fel a befektetők figyelmét, hogy az iPhone is csalódást keltett a kezdeti eredményekkel, de a termék fejlődésével és az árak csökkenésével javult a helyzet. Wu úgy tudja, hogy az Apple arra hívta fel az összeszerelésben résztvevő cégeket, hogy készüljenek fel 10 millió iPad leszállítására az első 12 hónapban – ez a száma a várt kétszerese.
A Broadpoint Amtech szakértője 2,5 milliárd dolláros eladásra számít az iPadtől ebben az évben, miközben az iPhone Brian Marshall szerint továbbra is az Apple sztár terméke marad, évi 20 milliárd dolláros értékesítési forgalommal.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.