Az egy évvel korábbihoz képest is csak 45 százalékos volt a bevétel-növekedés, viszont a Facebook közönsége nem ehhez van szokva: 2009-2010 között 145 százalékkal, 2010-2011 között 154 százalékkal nőtt az értékesítési árbevétel.
Az adózott eredmény 12 százalékkal lett kevesebb az első negyedévben, mint egy éve: 205 millió dollárt tett ki a tavaly január-márciusi 233 millióval szemben elsősorban a marketing- és a fejlesztési költségek emelkedése, illetve az év eleji időszakra jellemző hirdetési pangás miatt.
A világ legnagyobb közösségi portáljának már 901 millió aktív használója volt március végén, bő ötven millióval több, mint 2011 végén.
A társaságnál április elején közölték, hogy a főként technológiai részvényeket forgalmazó amerikai Nasdaq piacra vezetik be a részvényeket, előreláthatóan májusban. A cég ötmilliárd dollárt vár az elsődleges részvénykibocsátásból, miközben ebben a piaci szegmensben olyan nagyágyúkkal kell megmérkőznie, mint az Apple, a Google, vagy a Microsoft.
Ez lesz minden idők legnagyobb kibocsátása az internetes cégek között azóta, hogy a Google 2004-ben 1,9 milliárd dollár értékben bocsátott ki részvényeket.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.