A Motorola mindössze 2 millió okos telefon eladására számított az első negyedévben, ehhez képest 2,3 millió készüléket értékesített január és március között - jelenti az AP.
A vállalat 69 millió dolláros profittal zárta a negyedévet, a tavalyi azonos időszakban könyvelt 231 millió dolláros veszteséghez képest. A részvényenkénti 3 centes profit meglepte a Motorolát, amely 1-3 centes papíronkénti veszteségre számított a most záruló negyedévben.
Összességében 8,5 millió telefont értékesített a Motorola az első negyedévben, ezzel elvesztette a legnagyobb amerikai gyártónak járó első helyet, hiszen az Apple ugyanekkor 8,8 millió iPhone-t adott el.
Az arányokat jól mutatja, hogy négy évvel ezelőtt, amikor a Razr nevű modell még népszerű volt, a Motorola 46,1 millió telefont értékesített egy negyedév alatt. A Motorola most az új okos telefonokra koncentrálva igyekszik feljebb kapaszkodni. A stratégia hatásos, de nem elég ahhoz, hogy kompenzálja a mobilpiac egészének visszaesését.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.