Akár Google-rajongó valaki, akár nem, el kell ismerni, hogy a fejlesztéseit példás szorgalommal végzi. A Google+ közösségi oldal alig három hét alatt szerzett 20 millió felhasználót (erre a Facebooknak 3 év és 2 hónap kellett), a most közzétett statisztikák szerint pedig a cég Chrome nevű böngészője hasít ki egyre nagyobb darabot a piaci tortából.
A Google böngészőjét - melyet 2008 végén jelentetett meg a cég - idén 6 százalékkal többen választották, mint egy évvel korábban. Ezen kívül a Safari volt az egyetlen, mely növelni tudta piaci részesedését - jórészt az Apple termékek sikerének köszönhetően -, míg a Firefox, az Opera és legfőképp a Microsoft Internet Explorerje mind lejtőre került.
A legfrissebb statisztikák szerint az Opera alig több, mint 4,0 százalékát birtokolja a piacnak; a Safari 7,48, a Chrome pedig már 13,11 százaléknál jár. A Firefox 21,7 százalékos részesedéssel rendelkezik, a korábban piaci egyeduralkodó Explorer pedig folyamatosan csökkenve már csak 53,7 százalékot tudhat magáénak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.