BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

"Túllő a célon" a Samsung Mobile

A Samsung közlése szerint túlteljesíti az idei évre tervezett 200 milliós készülék eladási célt és az idén eladott mobilok közül ötből egy érintőképernyős.

A harmadik negyedévben a Samsung a második helyet foglalta el a mobilpiacon, üldözve a Nokiát, de kényelmesen előzve a harmadik LG-t. A cég közlése szerint az év eddigi részében 50 millió mobiltelefont adott el. A múlt évben november végéig mindössze 10 millió készülék talált gazdára. A Samsung ezért úgy látja, idén meghaladja majd a korábban bejelentett 200 millió darabos eladási célt – írja a PC World.

A Dél-koreai gyártó úgy látja, az a tény, hogy mostanra öt eladott Samsung mobil közül egy érintőképernyős, azt jelzi, hogy a technológia egyre elfogadottabb az átlagfelhasználó körében.

A Canalys adatai szerint az idei harmadik negyedévben az érintőképernyővel szerelt okos telefonok aránya elérte a 45 százalékot az előző év azonos időszakában mért 31 százalékhoz képest. A piac 80 százalékát három gyártó, csökkenő részesedési sorrendben a RIM, az Apple és a HTC fedi le.

A Samsung bejelentése szerint a májusban bemutatott Star multimédiás okos telefon fogyott eddig a legjobban, hat hónap alatt több mint 10 millió készülék talált gazdára Az F480-bó 9 millió fogyott tavaly május óta, a Corbyból pedig két hónap alatt 3 milliót adott el a Dél-koreai cég. A legtöbb, 19 millió érintőképernyős mobil Európában kelt el, az Egyesült Államokban a kategória eladásai 6,

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.