A szénsavas üdítők és jeges teák után a gyümölcslevek és gyümölcsitalok együttes kategóriájában is piacvezető lett a Coca-Cola Magyarország -közölte ma a vállalat.
A Cappy gyümölcslevekből és Cappy Ice Fruit gyümölcsitalokból álló termékcsalád az elmúlt négy hónap értékesítési adatai szerint értékben és az eladott mennyiség alapján is a legjobban szereplő gyártói márka Magyarországon. Hazánkban 1998. óta kaphatók a Cappy magas gyümölcstartalmú gyümölcslevei, 2004-ben pedig megjelentek a boltok polcain a Cappy Ice Fruit gyümölcsitalok is.
A gyümölcslevek és gyümölcsitalok iránti kereslet az elmúlt években kissé visszaesett hazánkban, idén várhatóan csaknem 60 milliárd forint értékben vásárolnak ilyen termékeket a magyar vásárlók. Az egy főre jutó éves gyümölcslé fogyasztás évek óta húsz liter körül mozog, ez a szám mintegy 10 százalékkal marad el az európai átlagtól.
A gyümölcslé piacon az elmúlt években számtalan ízvariáns jelent meg, ennek ellenére változatlanul a barack és az alma ízű italok a legnépszerűbbek, amelyek mellé csak lassan sorakoznak fel az új, egzotikusabb ízkombinációk.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.