A Formula–1-es Monacói Nagydíj előestéjén mutatta be a Renault az Alpine A110-50-es névre keresztelt sportkocsitanulmányt, mely valamivel szelídebb változatban akár sorozatgyártásba is kerülhet. A DeZir tanulmányautó vonásait öröklő Alpine az utóbbi évek legfeltűnőbb Renault tanulmányautója, s ehhez illően a technika sem átlagos. Az ülések mögé a Nissan-eredetű 3,5 literes, V6-os szívómotor kerül 400 lóerővel és 7500-as percenkénti fordulatszámhatárral, valamint karbon szívócsövekkel. A menetteljesítményekre vonatkozó adatot ugyan nem tette közzé a Renault, de a 880 kg-os tömegből arra következtethetünk, hogy nem túloz a gyártó, amikor a versenyautókhoz méri az Alpine-t. Már csak azért sem, mert a hatfokozatú félautomata váltó F1-es technikát vonultat fel, akárcsak a Wintax telemetria-rendszer. A beszállítók között csupa nagy nevet találunk, a futómű a Sachstól, a fékek pedig az AP Racingtől származnak. A Renault a Dacia és az Alpine mellé a tervek szerint „Initiale Paris” néven egy negyedik, prémium márkát is bevezetne.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.