A Barbie eladások 12, a Hot Wheels értékesítések 16 százalékkal növekedtek. A Mattel 328,4 millió dolláros profittal zárta a negyedévet, ezzel bőven túlteljesítette az elemzők várakozásait, hiszen 86 százalékos növekedést mutatott az előző év azonos időszakához képest.
Az értékesítések összességében 1 százalékkal növekedtek. 2009 egészét tekintve a Mattel 39 százalékot javított a profiton – jelenti az AP.
A Mattel számára bíztató jel, hogy alapmárkája, a Barbie két év után először tudta növelni az értékesítéseket. A cég jelentős átalakításokat hajtott végre a haszon érdekében: csökkentette a fejlesztés alatt álló termékek számát, a tőkeráfordítást és elbocsátásokat is végrehajtott. Ezzel a tavalyi évben 90-100 millió dollárt takarított meg és idén 180-200 milliós költségcsökkentéssel számol.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.