Soha ilyen jó félévet nem zárt a Peugeot Citroen
A PSA Peugeot Citroen 2010 első félévében 16 százalékkal emelte értékesítéseit világszerte, ezzel felülmúlta a szektor egészében mért 13 százalékos emelkedést. A francia csoport úgy látja, hogy idén 9 százalékkal szűkül majd a globális autópiac, ennek ellenére a vállalat továbbra is tartja állítását, miszerint részesedése bővül az idei évben - jelenti az AFP.
A javulásban segít a kínai, és a dél-amerikai piac, mindkét régióban megközelítőleg 10 százalékos bővülésre számít a konszern. Az idei első félévben az Európában kívüli eladások a teljes értékesítési volumen 36 százalékát adták, még az előző év azonos időszakában ez az arány csak 34 százalékos volt. A PSA egy százalékponttal, 14,6 százalékra emelte részesedését az európai piacon.
Jean Marc Gales márkamenedzser szerint a volumen tekintetében a francia vállalatcsoport valaha mért legjobb félévét zárta, ez pedig a Peugeot és a Citroen márkák erejét jelzi.

