A vasárnapi zárva tartás márciusi bevezetése óta eltelt időszak tapasztalatait elemezte Kozák Ákos. Kiemelte: az FMCG-piac mérete 1,3 százalékkal nőtt a 2015. március-augusztus időszakban az előző év azonos időszakához képest.
A kormányzati célok vonatkozásában bumeránghatásnak nevezte, hogy egyedül a kisbolt-láncok forgalma csökkent 2015 márciusát követően, a többi szegmensben továbbra is növekszik a háztartások költése.
A vásárlói szokásokról elmondta: az elmúlt 6 hónap alatt a hétköznapok súlya növekedett meg, ezzel együtt is a péntek és a szombat maradt a legforgalmasabb. Lánconként eltérő, hogy mely napok szerepe nőtt meg.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.