A legjobb – legkevésbé rossz – eladási eredményeket a háztartási kisgépek szegmensében mérte a GfK, emögött azonban a lapunk által megkérdezett kereskedők szerint már nem a takarékoskodás áll. Rohrböck András, az Euronics/Vöröskő Kft. ügyvezető igazgatója elmondta: kereskedői tapasztalataik szerint „örökzöld sláger” a háztartási kisgépek forgalmazása, még akkor is, ha a legkapósabb termékek köre folyamatosan változik. A GfK mérése szerint például jelentősen visszaesett az ápoltsági termékek forgalma, ez azonban Rohrböck András szerint csak a nagyon jó bázishoz képest zuhanás: 2008-ban a hajkreppelő-hajegyenesítő volt a „sláger”, ahogy mostanság a főzéshez szükséges kellékek a legkelendőbbek. Ezeknek a termékeknek megvan a maguk életciklusa – mondja az ügyvezető igazgató –, az első nagy felfutásukat követően ennyi idővel várható az újbóli keletjük.
Ők azok, akik az interneten előzetesen összehasonlítják az árakat, sőt áruhitelt is hajlandók igénybe venni a drágább, ámde hosszú távon megtérülő termék megvásárlása érdekében.
Ők azok, akik az interneten előzetesen összehasonlítják az árakat, sőt áruhitelt is hajlandók igénybe venni a drágább, ámde hosszú távon megtérülő termék megvásárlása érdekében.-->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.