A Németországtól Bulgáriáig 11 országban több mint 2200 üzlettel rendelkező DM konszern bruttó árbevétele ugyanis 11,6 százalékkal 5,211 milliárd euróra emelkedett.
Az elmúlt év a gazdaság számára általában viharos volt, a drogériakereskedelmet azonban nem vetette vissza. Erre az lehet a magyarázat, hogy válság idején az emberek a nagyobb kiadásokon spórolnak – legyen az egy autó, egy nyaralás vagy egy lakásvásárlás költsége. Az illatszereket, szépségápolási termékeket azonban a vásárlók nem akarják nélkülözni - vélekedik Martin Engelmann, a DM Austria igazgatótanácsának elnöke.
Az elnök okkal lehet elégedett, hiszen a DM Austria csoport - amelyhez a magyar, cseh, szlovák, szlovén, horvát, szerb, bosznia–hercegovinai, román és bolgár leányvállalatok tartoznak - 11,7 százalékos emelkedéssel 1,463 milliárd eurós forgalmat ért el. Ráadásul a partnerországok 884 millió eurós árbevétele a csoport forgalmának több mint 60 százalékát teszi ki, és ez a csoportszintűnél nagyobb mértékben, 15,59 százalékkal bővült.
Szeptemberben kezdődött meg a vállalat új központi raktárának építése az Érd Logisztikai Parkban. A 7 hektáros tarületen egy év múlva készül el az összesen 20 ezer négyzetméteresnyi raktárkomplexum, amely a későbbiekben további 5000 négyzetméterrel bővíthető. A 250 üzlettel rendelkező vállalat ugyanis már jó ideje kinőtte a törökbálinti Depo területén lévő raktár- és irodaépületet, hiszen jelenleg is további két raktárhelységre van szüksége, a Depo és a Harbor Park területén.
A középtávú tervek szerint három év múlva - ugyancsak Érden - egy új irodaházat is épít a DM Kft.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.