"2012 elején jelentős áremelést hajtunk végre számtalan termék kapcsán" – szögezte le a Reutersnek nyilatkozva Don Blair, a cég pénzügyi igazgatója. A részletekről a cég nem nyilatkozott.
A cég részvényeinek kurzusa máris 7 százalékkal esett, mivel a befektetők attól tartanak, hogy a már eleve szűk haszonkulcsra még nagyobb nyomás nehezedik a növekvő költségek miatt. . Blair szerint ugyanakkor még túl korai lenne megbecsülni, hogy a Japánban kitört válság mennyire hat ki ottani üzletei tevékenységére, amely a harmadik negyedévi értékesítési forgalmának 3,8 százalékát adta.
A Nike márkájú cipőkre és felszerelésekre feladott rendelések összege az idei márciustól júliusig tartó negyedben 7,9 milliárd eurót tesz ki. A Nike legnagyobb piacra Észak-Amerika, ahol az árbevétele 9 százalékkal 1,84 milliárd dollárra nőtt, míg a feltörekvő piacokon és Kínában az értékesítése 19, illetve 21 százalékkal bővült.
A ruházati termékek árai egy évtizede szinte folyamatosan csökkennek, ennek azonban hamarosan vége lehet, a kilábalás és magasabb gyártási költségek hatására több cég is jelezte, hogy emeli árait. Eric Wiseman, a VF Corp. vezérigazgatója már közölte, hogy mind a négy, általuk gyártott márka tekintetében emelni fognak, így pár hónap múlva drágábbak lesznek a The North Face, a Nautica, és a Lee termékek is. A farmergyártásban a gyapot a termelési költség mintegy felét teszi ki, és ez a ruhatípus adja a VF értékesítéseinek harmadát.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.