A december 31-vel végződő negyedévben a második legnagyobb amerikai gyorsétteremlánc 50,2 millió dolláros nettó eredményt jelentett az előző év azonos időszakában mért 44,3 millió dollárhoz képest.
A forgalom 2 százalékkal növekedett, ehhez 95 új étterem és további 22,8 millió dollárnyi árfolyam nyereség is hozzájárult. Az eredmények kellemes meglepetést okoztak az elemzőknek, a Burger King elsősorban 1 dolláros dupla sajtburgerével javított eredményén a gazdasági válság közepette - jelenti az AP.
Ugyanakkor a legalább egy éve nyitva tartó üzletek eladásai 2 százalékkal csökkentek, holott az előző évben a már működő éttermek 2,9 százalékos növekedésről számoltak be. Az amerikai és kanadai eladások gyengültek, csakúgy, mint a németországi és holland forgalom. Ugyanakkor javult a teljesítmény Ausztriában, Koreában, Nagy-Britanniában és Spanyolországban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.