Az európai gyártó 510-530 főt ajánl, persze "egyedi" igényeket is hajlandó kielégíteni. Mérnökei a Világgazdaság Online-nak azt mondták az Airbus Toulouse-i gyárában, hogy ha csak turista osztályt kér egy vevő, akkor 853 széket tudnak elhelyezni.
A Reunion szigetén bejegyzett vállalat rendszeres járatokat akar indítani az indiai-óceáni szigetállam és Párizs között - ilyen teherrel. Ehhez több A380-as szükséges, a napokban befejeződött dubai légi szalonon egyet rendelt meg és további kettőre opciót kötött ki, azokat karibi célpontokra akarja használni. Az első járat 2014-ben indulna. Érdekesség, hogy az első repülőgép éppen 80 évvel ezelőtt szállt le a szigeten, a 9300 kilométeres utat 10 nap alatt tette meg.
Az A380-as 2007-ben szállt fel először és a Singapore Airlines vezette be egy évvel később, a napokban az Air France-hoz is megérkezett az első példány. Vevői eddig inkább a háromosztályos elrendezést részesítették előnyben, általában 500 utast akarnak a fedélzeten.
A szuperdiszkont elhelyezésre várhatóan Kínában, Indiában és Japánban lesz nagy kereslet. Az ősi rivális Boeingnél a 747-400D típus lehet a versenytársa, azon legfeljebb 660 ember fér el, ha csak turista utasok vannak a fedélzeten.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.