Az elsőként a Kelenföldi buszgarázsban lefolytatott vizsgálat során bebizonyosodott, hogy pl. míg korábban a reggeli meghibásodások száma napi 8-10 volt, a mai napon 172 hibát észleltek. A korábbi napi átlagos meghibásodások között általában 2 elektromos hiba fordult elő, melyek száma mára 66-ra ugrott.
Ezek az elektromos hibák általában a következők: hiányos utastér megvilágítás, repedt irányjelzőbúra, esetleg a műszerfal megvilágítás hibája. A hibákból látszik, hogy ezek egyike sem olyan természetű, amely az utas- illetve a közlekedésbiztonságot a legapróbb mértékben is befolyásolná.
Vizsgáljuk továbbá azt a körülményt is, hogy a január 3-án, vasárnap az éjszakai üzemzáráskor leállított autóbuszok vezetői a járművek műszaki állapotáról miként nyilatkoztak, jelentették-e a másnap reggelre előfordult műszaki meghibásodásokat.
A BKV kizárólag biztonságos járművekkel végezte eddig is és végzi ezután is a közösségi közlekedési szolgáltatást. Az utasok biztonsága az elsődleges szempont a járművek kiadásánál - drül ki a közleményből.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.