A lap beszámolója szerint az eredetileg szűk 29 milliárd helyett bő 33 milliárd forintos megbízást egy három cégből álló konzorcium nyerte, egyikük a Strabag Vasútépítő Kft. A Nemzeti Infrastruktúra Zrt. nemrégi ígérete szerint a vonatforgalmat este és hétvégenként korlátozzák – magyarán ekkor kell buszra váltaniuk az ott közlekedőknek egészen 2017 végéig. Ha befejezik a projektet, új Flirt vonatok szállíthatják majd az utasokat. A pénzből telik arra is, hogy több állomást felújítanak.
A mostani projekttel összesen közel 78 milliárd forintot emészt fel a főváros és Esztergom közötti pályaszakasz, vagyis méterenként másfél millió forintba kerülnek a munkák.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.