Komoly reményeket fűz a France Télécom az elmúlt hetekben tesztelt elektronikus újságolvasó szerkezethez, a Read & Góhoz. A 15,5x21,6 centiméteres, másfél centi vastag szerkezeten több francia napilap – köztük a Le Monde, a Le Figaro, a Le Parisien, a Libération, a L’équipe és a Les Echos – cikkeit lehetett olvasni, amelyek az FT mobilinternetes hálózatán keresztül érkeztek. Az olvasók nem csupán a cikkeket, hanem az Orange reklámjait is megnézhették – ha éppen arra támadt kedvük.
A francia napilapoknak sem jönne rosszul, ha a szerkezettel – amelynek rokona, a 19 napilapot reklámok nélkül kínáló Kindle már kapható az Amazonnál – új bevételi forráshoz jutnának. Az ország felnőtt lakosságának mindössze 42 százaléka rendszeres újságolvasó (összehasonlítás-képpen: Németországban ez a mutató 73 százalék), az országos fizetős napilapok hirdetési bevételei – a World Associa-tion of Newspapers adatai szerint – tavaly az előző évhez képest kilenc százalékkal csökkentek. VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.