Az RTL, a TV2 és a Sanoma kivételével mindenki rosszabbul jár a médiapiacon az új, egykulcsos reklámadóval, amennyiben annak mértéke valóban 5 százalékos lesz. A számításkor a 2013-as, vagyis a most elérhető mérlegekből indultunk ki, a hirdetési árbevételt ezekben általában közzé is tették a cégek, ám ott ahol nem, az iparági átlaggal számoltunk.
A most érvényes sávos rendszernél az egybeszámítások miatt érdekes a médiacégek bevételeinek összeszámítása, ám ez alapján is csak három konglomerátum esett a nagyobb kulcs alá: az RTL közel 4 milliárdos terhe mellett eltörpül a TV2, illetve az azóta új tulajdonoshoz került Sanoma (mai nevén Central Média) 1,5 milliárdos adóterhe. Az öt százalékos adóval az RTL terhe azonban 1,2 milliárd alá csökken, míg feleződik a két nagy cég fizetnivalója. (Időközben a Sanoma-csoportot eladták, ám számításainkban ezt ugyanúgy nem vettük figyelembe, mint a Ringier-Axel fúzió következményeit). Csak ezen három cég 4,6 milliárd forintot spórol – ezt a többi médiacég fizeti meg.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.