Megoldás lehet az is, hogy az új reklámfelületet a már meglévőkhöz kapcsolódóan, csomagban értékesítik, úgynevezett "sales house-ok"; azaz a csoporthoz kapcsolódó cégek segítségével. Az Econet igazgatóságának elnöke elmondta, hogy egy új országos médium felépítésével szeretnék kiszélesíteni a jelenlegi portfóliójukat. A cég tulajdonában lévő különböző reklámfelületeket a jövőben egy egységes sales-csoport fogja értékesíteni.
Balázs Csaba a Gazdasági Rádiónak elmondta: a sales house konstrukció használata megfelelő módja egy vállalkozás racionális működtetésének. Hozzátette: nem ért egyet azokkal a kritikákkal, amely szerint minimális árbevétel jelentkezik majd a cégnél, emiatt pedig az állam rosszabbul jár.
Balázs Csaba az árbevételi várakozásokról egyelőre nem akart nyilatkozni, ugyanakkor úgy vélte, hogy a kereskedelmi rádiós piacban még lehetnek további potenciálok. Kiemelte: jó üzletnek látják az országos kereskedelmi rádió működtetését, főleg akkor, hogyha ezt más média elemekkel együtt „szinergikus kapcsolatban” tudják értékesíteni.
Az országos rádiófrekvenciákra kiírt pályázaton nyertes FM1 konzorcium mögött álló csoport első embere hangsúlyozta, hogy a híresztelésekkel ellentétben ők nem beszélgetős-politikai, hanem zenés rádiót fognak indítani, ahol 35 százalékban magyar zenét sugároznak majd.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.