BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Százmilliók promóciókra

Az Erzsébet-utalvány és a SZÉP kártya megismertetésére listaáron 739 millió forintot költött január végéig a médiában a Nemzeti Üdülési Szolgálat Kft.

Az Erzsébet-utalvány és a Széchenyi pihenőkártya (SZÉP kártya) népszerűsítésére a Nemzeti Üdülési Szolgálat (NÜSZ) Kft. több mint 739 millió forintot költött tavaly novembertől ez év január végéig a Kantar Media listaáras reklámköltés adatai szerint. A SZÉP kártya kampányához a három kibocsátó bank további 122 millióval járult hozzá.

A kampány 2012-ben indult be igazán, mert míg 2011 utolsó két hónapjában csak alig valamivel több mint 19 millió forint volt a teljes mértékben állami forrásból gazdálkodó NÜSZ költése, 2012 első hónapjában már a 720 milliót is meghaladta. Az összegből 528 millió jutott a hideg és meleg ételekre felhasználható utalvány és 192 millió a SZÉP kártya kommunikációjára.

„A jelzett időszakban elköltött 739 millió forintjával a NÜSZ az 52. legnagyobb hirdető volt a teljes reklámpiacon” – összegzett Mihálszki Zsuzsanna, a Kantar Media kommunikációs vezetője. Az összeg nagyságát érzékelteti, hogy a költés kicsit kisebb, mint a legnagyobb médiajelenlétű gyorsétteremláncé, de nagyobb, mint például a Magyar Telekom listaáras költése.

A kampány kiugró értéket produkált a köztéren, a másikat az interneten. Az adatok alapján a NÜSZ nagyon bízott a köztéri hirdetések erejében, mert e területeken listaáron bő 142 millió forintot költött el január végéig, és ebben a Mahir-plakátok még nincsenek is benne, mert arról a Kantar Mediának nincsenek adatai. Ezzel a vizsgált időszakban a NÜSZ az outdoor

piac 11. legnagyobb hirdetőjévé vált, megelőzve többek között a köztéren hagyományosan sokat hirdető Penny Marketet is. Szintén figyelemre méltó az online hirdetői rangsorban elért ugyancsak 11. helye is, hiszen tőle feljebb már csak nagy telekom cégek és bankok szerepelnek a toplistán.

Már az Auchanban is elfogadják

Péntektől minden hazai Auchan áruház grillpultja OTP SZÉP-kártya-elfogadóhely lett. Jelenleg 230 ezer OTP SZÉP kártya van forgalomban, így jelentős forgalomnövekedéssel számol a francia vállalat a grillpultoknál, melyek kínálata ennek megfelelően tovább bővül. „A megfizethető árak mellett azt is célul tűztük ki, hogy a vásárlók minél többféle fizetőeszközzel tudjanak nálunk fizetni. A grillpultok népszerűsége várakozásaink szerint jelentősen nőni fog” – mondta Gillemot Katalin, az Auchan kommunikációs igazgatója. A Nemzetgazdasági Minisztérium legutóbb arról tájékoztatta a Világgazdaságot, hogy a február 27-i állapot szerint a kibocsátó bankok 9 ezret meghaladó munkáltatóval, együttesen 11 ezer fölötti elfogadóhellyel kötöttek már szerződést. Gyorsan növekszik az új cafeteria- eszköz tulajdonosainak száma is, már több mint 250 ezer ember használhatja, legyen szó szabadidős tevékenységekről, melegétkezésről, üdülésről, netán múzeumi vagy színházi belépőkről.


Andó Patrik Már az Auchanban is elfogadják Péntektől minden hazai Auchan áruház grillpultja OTP SZÉP-kártya-elfogadóhely lett. Jelenleg 230 ezer OTP SZÉP kártya van forgalomban, így jelentős forgalomnövekedéssel számol a francia vállalat a grillpultoknál, melyek kínálata ennek megfelelően tovább bővül. „A megfizethető árak mellett azt is célul tűztük ki, hogy a vásárlók minél többféle fizetőeszközzel tudjanak nálunk fizetni. A grillpultok népszerűsége várakozásaink szerint jelentősen nőni fog” – mondta Gillemot Katalin, az Auchan kommunikációs igazgatója. A Nemzetgazdasági Minisztérium legutóbb arról tájékoztatta a Világgazdaságot, hogy a február 27-i állapot szerint a kibocsátó bankok 9 ezret meghaladó munkáltatóval, együttesen 11 ezer fölötti elfogadóhellyel kötöttek már szerződést. Gyorsan növekszik az új cafeteria- eszköz tulajdonosainak száma is, már több mint 250 ezer ember használhatja, legyen szó szabadidős tevékenységekről, melegétkezésről, üdülésről, netán múzeumi vagy színházi belépőkről.-->

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.