A turizmus fejlődéséből a Szallas.hu is profitálni tudott, ugyanis a csoport 66 százalékos növekedéssel 1,34 milliárdos árbevételt ért el 2014-ben. A cég által kínált szálláshelyek száma – egy nemrégiben kötött stratégiai megállapodásnak köszönhetően – átlépte a 100 ezres számot, az oldalon idén már 5 kontinensre foglalható szállás magyar nyelven. „Itthon 60, míg külföldön 80 százalékos volt a bővülésünk. Összesen közel 10 milliárd forint értékben 1,2 millió vendégéjszakát közvetítettünk a múlt évben” – ismertette a cég főbb eredményeit Varga Zoltán, a Szallas.hu ügyvezetője. Szerinte a bővülés alapját két tényező adja.
Egyrészt a belföldi turizmus növekedése, mely idén sem torpan meg, becsléseik szerint elérheti a 9 százalékot. Másrészt évről évre emelkedik az online szállásfoglalás aránya, mely 2015-ben akár a 60 százalékot is elérheti. Egyre nagyobb szerepet játszanak a külföldiek beutaztatásában is, tavaly például a Lengyelországból érkező vendégszám erőteljes növekedését tapasztalták. Jelentős szálláshelykínálatot építettek ki Horvátországban, így az egyik legnagyobb hazai kiutaztatóvá váltak.
A belföldi piacon a Szallas.hu részesedése jelenleg 31 százalékos az összes online szállásfoglalásból. A legnagyobb egyszeri foglalás értéke tavaly elérte a 9 millió forintot, legolcsóbban pedig 2000 forintért jutottak szálláshoz – több ízben is – a vendégek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.