Az idei Szigettel kapcsolatban számos újdonságról is beszámolt tegnapi sajtótájékoztatóján Gerendai Károly, valamint az egyik főszponzor, a Vodafone stratégia-, márka- és kommunikációs vezérigazgató-helyettese, Lakatos Péter. Az egyik legnagyobb durranás, hogy minden hetijegyes látogató feltöltőkártyás mobilkészülékkel gazdagodhat „majdhogynem ingyen”: kétezer forintért ugyanis egy kétezer forinttal feltöltött Vodafone 248-os készüléket vásárolhatnak, azaz magáért a készülékért nem, csak a lebeszélhető keretért kell fizetniük. A napijegyesek is hozzájuthatnak a Szigetfone-ra keresztelt készülékhez, nekik négyezer forintot kell fizetniük ugyanazért. A Vodafone külön Sziget tarifacsomagot is létrehozott a fesztivál tiszteletére (ez jár a kedvezményes készülékekhez is), amellyel tízforintos perc-, illetve SMS-díjjal kommunikálhatnak egymással a szigetfone-osok.
Szintén újítás, hogy az idén már percalapú jegyet is lehet venni a fesztiválra; ennek lényege, hogy annyit fizet a látogató, amennyi ideig a rendezvényen tartózkodik, így akár egy koncert erejéig is megérheti kilátogatni az eseményre. A 18 és 23 óráig tartó csúcsidőben percenként 70 forint a szigetelés tarifája, csúcsidőn kívül a fele. Annak sem kell aggódnia, aki túl jól érzi magát a Szigeten, és elfeledkezik az idő múlásáról, vagy esetleg elalszik, ugyanis a 13 500 forintot semmiképpen sem haladhatja meg a végső számla. Szintén újítás a kártyás fizetéses rendszer, amelynek lényege, hogy több kereskedőnél egy olyan ingyen kapott kártyával lehet fizetni, amelyre a fesztivál több pontján tölthető fel pénz. A Sziget VIP-részlegében például kizárólag kártyával lehet majd vásárolni, a többi vendéglátó egységben választható a lehetőség. „Ezzel a megoldással kevesebbet kell sorban állniuk a vendégeknek, s nem kell a viszszajáró pénzzel bajlódni” – mondta Gerendai Károly. A regisztrált kártyatulajdonosok a kártya esetleges elvesztésekor azt letilthatják, illetve a rajta maradt pénzt a fesztivál végén a feltöltőpontokon vissza lehet váltani.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.