Az ingyenes magazint az első 31 ezer jelentkező kaphatja meg, míg az online verzió 200 ezer felhasználó számára lesz elérhető. A Time a kísérleti kiadványban a személyre szabható internetes hírforrások tulajdonságait kombinálja a nyomtatott sajtó jellemzőivel – jelenti az AP.
Az áprilisban megjelenő lap leendő olvasói a Time és az American Express nyolc kiadványa (Time, Sports Illustrated, Food & Wine, Real Simple, Money, In Style, Golf, and Travel + Leisure) közül ötből válogathatják össze a Mine névre hallgató speciális kiadás tartalmát. A szerkesztők előzetesen kiválasztják azt a két cikket, amely az adott lapból a Mine-ba kerül, így összesen 56 kombinációban készül el kéthetente megjelenő magazin. Azok, akik kitöltik az online kérdőívet, személyre szabott reklámokat kapnak saját verziójukba.
A 36 oldalas magazinból négy teljes oldalt töltenek majd ki a Lexus reklámok, a forgalmazó szerint a vállalkozás nem jár magasabb költségekkel, mint egy átlagos reklámkampány. A cég marketingért felelős alelnöke úgy nyilatkozott: a személyre szabhatóság és a vezetői élmény üzenete sokkal nagyobb hangsúlyt kap egy ilyen sajtótermékben. A Time marketing vezetője pedig úgy látja, a Mine egyedülálló alkalmat teremt arra, hogy összehangolják az olvasói szabadságot a szerkesztői döntésekkel, ráadásul betekintést adhatnak széles termékskálájukba is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.