Ismét kampányt indít a Magyar Turisztikai Ügynökség

A kampány plakátjaival, kisfilmjeivel június 14-től országszerte találkozhatnak az érdeklődők.

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) nagyszabású belföldi forgalomélénkítő kampányt indít, 12 kampányfilm, ennél is több közterületi plakát, online és újsághirdetés látható majd az ország különböző pontjain, célzottan az ott élőknek szóló üzenetekkel – közölte a MTÜ.

https://www.youtube.com/watch?v=c2OPHmA-dRw

A tájékoztatás szerint a kampány plakátjaival, kisfilmjeivel június 14-től országszerte találkozhatnak az érdeklődők.

Minden megyében más és más turisztikai térségről szóló filmeket, hirdetéseket lehet majd látni.

Fotó: MTÜ

A tervezés alapját a Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ adatbázisa adta, amely 2019-es indulása óta gyűjti a statisztikai adatokat többek között arról, hogy a különböző városokban, megyékben élők számára mely magyarországi úti célok a legvonzóbbak.

A kampány szlogenje is: „Életre kelt a táj!” Az imázsfilm aláfestő zenéje a Margaret Island Házszám című dala, amely alig több mint egy évvel ezelőtt szintén a Magyar Turisztikai Ügynökség együttműködésével készült el a Road Movie című sorozat részeként.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.