Felmérés. Magyarországon a bevásárlást továbbra is jellemzően a nők intézik: a napi fogyasztási cikkek értékben mért forgalmának mintegy felét azok a vásárlások teszik ki, amelyeket a háziasszony egyedül bonyolított. A nők 16 százalékára igaz csupán, hogy „csak leemel valamit a polcról, és már megy is”, 35 százalékuk szívesen tölti az idejét vásárlással és kirakatok nézegetésével. A többi között ez is kiderül abból az összeállításból, amelyet a GfK Hungária készített különböző felmérései eredményeinek az összegyűjtésével.
A magyar nők hajlamosabbak olyan terméket is megvásárolni, amelyet nem terveztek előre, igaz, az életkor növekedésével ez az arány csökken. Szintén a nők azok, akik hajlandók többet utazni azért, hogy az elvárásaiknak minél inkább megfelelő üzletekben vásároljanak. A nők 70 százaléka állítja, hogy mindig megnézi, mit hol érdemes beszerezni.
A nők körében a férfiaknál valamivel nagyobb arányban vannak jelen azok, akik – ha lehetőségük van rá – egészséges terméket vásárolnak. Azok körében, akik állításuk szerint gondosan megválasztják ételeiket, 70 százalékos arányt képviselnek a hölgyek. A legalább heti rendszerességgel bioélelmiszert vásárlók csoportjának 65 százaléka is a nők köréből kerül ki.
A magyar nők is szeretik a „szép dolgokat” – gyakrabban adnak tanácsot vásárláshoz, és nagyobb arányban gondolják, hogy a szép dolgok birtoklása megmutatja a világnak, vitték valamire. Ám – eltérően a régióban élő társaiktól – nem feltétlenül vásárolnak presztízsmárkát.
A magyar nők nem lázadnak a hagyományos társadalmi szerepek ellen: több mint háromnegyedük szerint egy férfinak gondoskodnia kell családja anyagi biztonságáról, és 71 százalékuk szerint főként a nők feladata a háztartás és a család dolgairól gondoskodni
Szabadidejében tízből kilenc nő legalább hetente egyszer élelmiszer-vásárlással tölti az idejét
A magyar nők nem lázadnak a hagyományos társadalmi szerepek ellen: több mint háromnegyedük szerint egy férfinak gondoskodnia kell családja anyagi biztonságáról, és 71 százalékuk szerint főként a nők feladata a háztartás és a család dolgairól gondoskodni
Szabadidejében tízből kilenc nő legalább hetente egyszer élelmiszer-vásárlással tölti az idejét-->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.