A lakásbiztosítási piac első számú játékosa, az Aegon például úgy véli, egymilliárd forintnál is több kár keletkezett az ügyfeleinél. A társaságokhoz már tegnap is több ezer bejelentés érkezett, és úgy vélik, a következő napokban sem szűnik a roham, az esetek egy részét ugyanis csak több nappal a káresemény után jelzik a kliensek.
A kisebb károkat telefonos ügyintézés keretében is lehet rendezni, így akár már másnap megkaphatja a biztosítási összeget az ügyfél, a nagyobbaknál helyszíni szemlére van szükség. Ezt viszont sok helyen nehezíti, hogy egyes területek megközelíthetetlenek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.