A dolog szépséghibája csupán az, hogy a legfontosabb kérdés, vagyis az amerikai légitársaságokban birtokolható tulajdoni hányad kapcsán nem sikerült eredményt elérni. A Daniel Calleja Crespo európai és John Byerly amerikai főtárgyaló által március 25-én megkötött előzetes alku értelmében egyelőre nem oldják fel azt a korlátozást, hogy az európai befektetők legfeljebb 25 százalékos részesedést szerezhetnek egy amerikai társaságban. A jelenlegi viszony ráadásul aszimmetrikus, mivel az amerikai felvásárlók számára magasabb, 49 százalékos maximális hányad megvétele engedélyezett Európában.
A Nyitott Égbolt I-hez képest így az új, összesen nyolc fordulóban tető alá hozott megállapodás csupán klímavédelmi és biztonsági szempontból hoz változásokat, de ezek is olyanok lesznek, amelyekből az utasok nem sokat fognak érzékelni rövid távon. Az európai érdekek enyhén szólva féloldalasra sikerült érvényesítése ellenére sokan dicsérik a kompromisszumot, elsősorban arra hivatkozva, hogy az álláspontok megmerevedése megakasztotta volna a liberalizációs (?) folyamatot.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.