BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Online térben népszerűsítik a tejfogyasztást

A koronavírus-járvány miatt a digitális térben rendezi meg a Tej Terméktanács hagyományos, tej világnapi, fogyasztást ösztönző programját.

Idén rendhagyó módon, a koronavírus-járvány miatt a digitális térben rendezi meg a Tej Terméktanács hagyományos, tej világnapi, fogyasztást ösztönző programját – közölte a terméktanács. (Az ENSZ Mezőgazdasági és Élelmezési Világszervezete (FAO) június 1-jét jelölte meg a Tej világnapjának.)

Közleményük szerint a tej és tejtermékek ünneplésének alkalmából a szervezet újító megoldással, Tejszív 11-es rangadó címmel szerdán online focibajnokságra hívja ki az országot a jatek.tejsziv.hu oldalon, amelyen a gyerekeket és felnőtteket virtuális tizenegyes lövő versenyre várják.

Fotó: Pixabay

A legjobbak Xboxot nyerhetnek, de csütörtökön kisorsolnak több focilabdát és egyéb nyereménytárgyakat is – tették hozzá.

Emellett készülnek játékokkal, tejtermékkel főző sztárszakácsokkal és más közismert személyekkel, népszerű influenszerekkel.

Kitértek arra is, hogy 2018-ban

az egy főre jutó tejfogyasztás az Európai Unióban 57 liter volt, Magyarországon 54,6 litert tett ki.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.