A Porsche kevesebb villanyautót adott el az elmúlt időszakban, mint amennyit a gyártó tervezett – jelentette be Lutz Meschke pénzügyi igazgató, amit a Totalcar vett észre.
Az autógyártó hiába készített már több tisztán elektromos és hibrid modellt, a vevők kitartanak robbanómotoros modellek mellett. Az igazgató beszámolója szerint Európában és az Egyesült Államokban is lassult az elektromos átállás, mivel a vártnál kisebb az igény a villanyautókra.
A drága prémiumautók piacán ugyanis a vásárlók inkább a belső égésű motorokra tartanak igényt.
Meschke felhívta a figyelmet, hogy ezt az egyértelmű trendet nemcsak a Porsche, hanem a többi gyártó is látja. Mint mondta,
a vevőkhöz idomulnak, azt adják nekik, amit szívesen megvásárolnak: ha benzineseket és tölthető hibrideket, akkor azokat.
A Porsche több fejlesztési iránnyal is kísérletezik, így például azt az ötletet sem vetik el, hogy később az elektromos autóikat is lehessen benzinmotoros változatban kapni – jegyezte meg az autós szakoldal, ami szerint ez igencsak nagy kihívást jelentene a modellek felépítéséből kiindulva.
Az egyedi autóban így már biztos lesz elég hely. Zuckerberg magának is vett egy Porschét, ha már autóvásárlásba kezdett.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.