BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Superbrand lett a Garmin

A saját területükön kitűnő hírnevet szerzett márkák elismeréseként létrehozott Superbrand minősítést nyerte el a Garmin Magyarországon

A navigációs készülékgyártó nemzetközi szinten már számos elismerést nyert, ezt a trendet igazolja, hogy Magyarországon is a legnagyobb és legsikeresebb márkák sorába kerülhetett - mondta Mihály Petra, a Garmin termékek magyarországi forgalmazója, a Navi-Gate Kft. marketingvezetője.

A független piackutató cég, a Canalys 2007-ben végzett felmérése alapján a Garmin a világ vezető márkája a műholdas navigációban.

Leányvállalatain keresztül a Garmin Ltd. navigációs, kommunikációs és informatikai készülékek és berendezések tervezésével, gyártásával, forgalmazásával és értékesítésével foglalkozik, amelyek túlnyomó részben a GPS-technológiát alkalmazzák.

Az elmúlt évben a cég 12 millió terméket adott el és árbevétele 79 százalékos növekedéssel elérte a 3,18 milliárd dollárt. Miután a navigációs készülékek piaca világszerte folyamatosan bővül, az idei első negyedévben a Garmin 664 millió dolláros árbevétele 35 százalékkal haladta meg a bázist.

Ebből az autóban használható zsebkészülékek forgalma  452 millió dollárt tett ki, a hajózási szegmensé 56 milliót, a repülős készülékek 85 millió dolláros bevételt hoztak, az Outdoor/Fitness szegmens árbevétele pedig 71 millió dolláros volt.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.