A navigációs készülékgyártó nemzetközi szinten már számos elismerést nyert, ezt a trendet igazolja, hogy Magyarországon is a legnagyobb és legsikeresebb márkák sorába kerülhetett - mondta Mihály Petra, a Garmin termékek magyarországi forgalmazója, a Navi-Gate Kft. marketingvezetője.
A független piackutató cég, a Canalys 2007-ben végzett felmérése alapján a Garmin a világ vezető márkája a műholdas navigációban.
Leányvállalatain keresztül a Garmin Ltd. navigációs, kommunikációs és informatikai készülékek és berendezések tervezésével, gyártásával, forgalmazásával és értékesítésével foglalkozik, amelyek túlnyomó részben a GPS-technológiát alkalmazzák.
Az elmúlt évben a cég 12 millió terméket adott el és árbevétele 79 százalékos növekedéssel elérte a 3,18 milliárd dollárt. Miután a navigációs készülékek piaca világszerte folyamatosan bővül, az idei első negyedévben a Garmin 664 millió dolláros árbevétele 35 százalékkal haladta meg a bázist.
Ebből az autóban használható zsebkészülékek forgalma 452 millió dollárt tett ki, a hajózási szegmensé 56 milliót, a repülős készülékek 85 millió dolláros bevételt hoztak, az Outdoor/Fitness szegmens árbevétele pedig 71 millió dolláros volt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.