A magyar diszkontlégicég csaknem öt évvel ezelőtti indulásakor célállomásként már szerepeltette Prágát, most azonban bázisként számol vele, ez lesz a társaság tizenegyedik pontja, ahol repülőgépet állomásoztat.
Február 19-től járatokat indít onnan Londonba (Luton), Rómába, Milánóba (Bergamo) és Brüsszelbe (Charleroi), majd június 27-től Párizsba (Beauvais) és Eindhovenbe – erősítette meg lapunknak Kázmér Natasa szóvivő.
Az idén a tervek szerint összesen hét új repülőgép áll be a flottába: az első fél évben három a román piacon, egy pedig Prágában, a maradék három az év második felében, az időpontot később döntik el.
A teljes hálózaton több mint hétmillió utast szeretne szállítani, s ezzel e tekintetben térségünkben átvenné a vezetést a cseh CSA-tól. Pénzügyi adatokat – éppúgy, mint eddig – most sem közölt.
Csehország mellett természetesen a lengyel és a román hálózat áll még a cég külföldi bővülésének középpontjában, de egyik hely sem sétagalopp. Varsóban például gondot okoz – akárcsak a közvetlen versenytársaknak –, hogy a diszkontcégeknek kijelölt Etuda terminált szeretné bezárni az üzemeltető, erre már nagy erőkkel készül minden érintett vállalat. A versenytársaknál viszont gyorsabban tud fejlődni a Wizz Air, igyekszik kihasználni a LOT fapados cégének, a Centralwingsnek a bukását és a Ryanair bizonytalankodását.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.