A Kínai Termékek Vásárának elnevezett nagyszabású bemutatkozáson több mint száz kínai cég ezer négyzetméternél nagyobb területen mutatja be kínálatát.
A könnyű- és élelmiszer-ipari, elektronikai és gyógyászati vállalatok ide látogató képviselői és a hasonló profilú magyar társaságok számára üzletember-találkozót szervez az ITD Hungary.
Érdekes, de a globális válság még rá is erősített a korábban is tapasztalható tendenciára: a magyar cégek – a hazai és európai piacok beszűkülése miatt – mind nyitottabbak a kínai export iránt, különösen a technológiai, a tudásintenzív ágazatokban.
2005–08-ban két és félszeresére nőtt a magyar kivitel dollárban számított értéke Kínába, az onnan származó import kevesebb mint a kétszeresére.
Ezzel együtt is tetemes a magyar passzívum – bár a képet árnyalja, hogy a Kínából származó termékek jó részét továbbfeldolgozva exportáljuk (elsősorban Európába).
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.