Az NHH becslései, illetve korábbi felmérései szerint a közel 3,8 millió magyarországi háztartás közül mintegy hárommillióban van valamilyen előfizetéses televíziós szolgáltatás. A fennmaradó közel 800 ezer háztartásban a tető- vagy szobaantennával szabadon fogható analóg és digitális földfelszíni sugárzású műsorokat, vagy ingyenesen elérhető műholdas adásokat néznek.
A digitális előfizetéssel rendelkezők száma a vizsgált 14 szolgáltatónál 1,109 millióról 1,118 millióra emelkedett novemberben, míg az analóg előfizetések száma ebben a körben 1,372 millióról 1,354 millióra csökkent. Novemberben a gyorsjelentésben szereplő szolgáltatók előfizetőinek 45,2 százaléka vett igénybe digitális szolgáltatásokat az októberi 44,7 százalék után.
A digitális előfizetéseken belül 359 ezerről 374 ezerre nőtt a kábeltelevízióra, vagy IPTV-re előfizetők száma, ugyanakkor 6 ezerrel 744 ezerre csökkent a műholdas szolgáltatást igénybe vevők száma.
2009 novemberében a vezetékes szélessávú előfizetések száma 18 ezerrel 1,742 millióra emelkedett. Az ADSL- és kábelmodemes előfizetések száma a hónap végén 222 ezerrel haladta meg az egy évvel korábbi és 205 ezerrel a 2008. év végi szintet.
A gyorsjelentésben szereplő kábelszolgáltatók a kábeles piac 80-85 százalékát fedik le. A szélessávú internetre előfizető ügyfeleik száma novemberben 763 ezerről 776 ezerre nőtt. Az NHH becslései szerint így a teljes kábeles piacon a szélessávú internetszolgáltatásra előfizetők száma november végére elérte a 933 ezret.
A bekapcsolt telefonvonalak számán belül 23 ezerrel csökkent a hagyományos telefonvonalak száma, mivel azonban ennél nagyobb mértékben, 24 ezerrel nőtt a kábeltelevíziós hálózaton működő vonalak száma, összességében 3,082 millióra emelkedett novemberben a gyorsjelentésben szereplő vezetékes és kábelmodemes szolgáltatók által nyilvántartott bekapcsolt vezetékes vonalak száma. A hónap végén száz főre 30,76 vonal jutott, az egy hónappal korábbi 30,75 után. A háztartások vezetékestelefon-ellátottsága 61,59 százalékról 61,73 százalékra emelkedett. 2009 novemberében a kezdeményezett hívások időtartama 496 millió perc volt az egy hónappal korábbi 483 millió perc után.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.