A Magyar Telekom a 90 Golf, 90 nyertes hirdetésével vonta magára a versenyhatóság figyelmét. A múlt év őszétől december végéig népszerűsítette SMS-kvízjátékát, s ennek során vélhetően megtévesztő, illetőleg hiányos tájékoztatást adott a részvételről és a nyerés feltételeiről. A GVH szerint az SMS-ekkel agresszív módon buzdította az ügyfeleket a játékra.
A Telekomra legutóbb a 3000 perc ajándékba elnevezésű akciója miatt húszmillió forint bírságot szabott ki a hivatal, megállapítva, tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott. Súlyosbító körülményként értékelte, hogy hasonló ok miatt korábban többször marasztalta el a céget.
A TeleMedia InteracTV Produkciós Kft. ellen az általa készített és az ATV televíziós csatornán adásba kerülő interaktív televíziós játék miatt indult eljárás. A GVH szerint a játékban a műsorvezetők azt sugallják, senki nem hívja a műsor telefonszámát, s így a véletlenszerű sorsoláson senki sem kerül adásba. A versenyhivatal aggályosnak találja a műsorvezetői fellépést és azt, hogy a műsor hangulati elemei agresszíven ösztönzik a fogyasztókat telefonálásra.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.